عشق معجزه میکند...

تنها راه رسیدن به عشق حقیقی راه حسین است.

عشق معجزه میکند...

تنها راه رسیدن به عشق حقیقی راه حسین است.

عشق معجزه میکند...

عشق تنها کلید حل مشکلات است...
عاشق شوید....مشکلاتتان از بزرگی عشق و قدرتش میترسند و تنها کاری که از دستشان بر می آید نابودی است....
عشق نابود کننده ی مشکلات است.....
عشق غوغا میکند.....

محبوب ترین مطالب

اوج وفاداری و عشق

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ب.ظ

سلام بر تو ای خوب خوبان.......

ای مهربان......عشق بی پایانت مرا شرمنده کرد.....

نمیدانم چه کنم....؟؟؟؟

خوبی کنم؟.....جوابش را بلافاصله و چند برابر.....دریافت میکنم........

بدی کنم؟......نادیده میگیری .....و حتی میگویی......اصلا بدی نکردی که یادم باشد......

من که میدانم بد کردم......میدانم .......کم توجهی و حتی بی توجهی کردم.......

اما تو .....تمام اینها را که ندیدی هیچ.......تمام اینها را فراموش کردی هیچ......

من که میدانم......تمام کوتاهی هایم را بهتر از خودم میدانی.........

یادت می آید؟ من فراموش کرده بودم.........اما تو حتی خوبی هایت در حق مرا فراموش کردی.....

اصلا انگار هیچ لطفی نکردی و مرا شرمنده ساختی.......

حتی آن موقع که بی توجهی هایم آزارت میداد........

میگفتی : کم وکسری نداری......هر چه میخواهی بخواه.......

در کمترین زمان ممکن .......آن را خواهی داشت.......

من که میدانم.....هر چه خواستم شد......اما تو را آزردم......دلم شکست.......

یادت می آید چه گفتی؟؟؟گفتی دل شکسته ات را خودم میخرم.......

میدانی بهایی ندارد.....میدانی دلم شکسته و ارزشی ندارد......

اما بهای دل شکسته ام را.........وصال به خودت قرار دادی......

پس من خواهم آمد....تا  روز وصال که خودت میدانی....

  • عاشق دلشکسته

نظرات  (۲)

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
اوج وفاداری و عشق "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/17715 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): عاشورا درس می‌دهد که جبهه‌ی دشمن با همه‌ی توانایی‌های ظاهری، بسیار آسیب‌پذیر است."

یا علی

سلام

 مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

 هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :


امام خمینی(ره):

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند.


توبنویس : tobenvis.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی