عشق معجزه میکند...

تنها راه رسیدن به عشق حقیقی راه حسین است.

عشق معجزه میکند...

تنها راه رسیدن به عشق حقیقی راه حسین است.

عشق معجزه میکند...

عشق تنها کلید حل مشکلات است...
عاشق شوید....مشکلاتتان از بزرگی عشق و قدرتش میترسند و تنها کاری که از دستشان بر می آید نابودی است....
عشق نابود کننده ی مشکلات است.....
عشق غوغا میکند.....

محبوب ترین مطالب

عشق شیرین

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ

ای عشق شیرین من.....

ای که از نام زیبایت تمام دلم لرزه میگیرد.....

ای عشق جاودانه ی من......

دلم از دوری تو تنگ و آشفته است......

با این که هر روز ترا در خاطرم میبینم اما.....مرا چه سود......

هر روز ضعیف و ضعیف تر میشوم......

تمام زمین و زمان دست به دست هم داده اند....تا من و تو از هم دیگر فاصله داشته باشیم.....

و این دل پاک و زیبای مرا به تاراج برده اند.......تا نکند به یاد تو اشکی بریزم یا حتی دلتنگی بگیرم......

همه مرا به خاطر عشق تو مسخره خواهند کرد.......

ای معشوق زیبای من.....

ای آنکه  از کمالات و جمالات تو همین بس که  همه چی تمومی.....

کم و کسری نداری.......

زیبایی......مهربانی.....بزرگواری.....با شکوه و هیبتی.......

اما مرا چه به عشق.....

من از عشق فقط نامی کمتر از 3 حرف به یدک میکشم......

 از مفهوم و بطن آن چیزی ندارم......

چرا باید بگویم.....من عاشق تو هستم.....

خیانت و نامردی و بی وفایی و بی مرامی......دشمنی با تو مرا خواهد سوزاند.....

در آتش عشق حاضرم بسوزم........اما تو از من خشنود و راضی شوی.......

آتش عشق تو برایم گلستانی از باغ های تر و تازه بهاری ست.....

عشق تو مرا آواره کوچه و خیابان....دشت و بیابان ....گل و گلستان و باغ و بستان کرد......

از عشق تو هر لحظه جانی دوباره میگیرد وجودم.......

زندگی ام روشن میشود از نور وجودت......

پس باش و همیشه باش و سروری کن......تا من از وجود با برکت و پر محبتت خوشبخت و پاینده شوم......

منتظر دیدار دوباره ات میمانم.......

میدانم تو همیشه مرا قبول کردی......و دوستم داری ...حتی از خودم بیشتر .......

اما چه کنم دیگر.......

حداقل 7 مرحله دیگر باقی مانده تا بتوانم تو را برای همیشه داشته باشم.....

آن هفت مرحله ......به ترتیب......عبارتند از:

1-تلاش و کوشش پایدار....

2-علم و دانش بسیار.....

3-دلی همچو دریا صاف و زلال و بی قرار.....

4-قلبی آکنده از عشق و ایثار......

5-صبر و بردباری بسیار....

6-در عین حال تحمل سختی های دشوار......

7-و در آخر پیروزی و وصال........

 

  • عاشق دلشکسته

شیرینی عشق

نظرات  (۲)

سلام

مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

 هدیه توبنویس به شما وبلاگنویس گرامی :


 تا نیک ندانى که سخن عین ‏صوابست
باید که به گفتن دهن از هم نگشایى
گر راست سخن گویى و در بند بمانى
به زانکه دروغت دهد از بند رهایى

 

بادرج لینک توبنویس در وبلاگ خود ، از ما حمایت فرمایید.

توبنویس : tobenvis.com

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
عشق شیرین "
با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/18434  
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:

"شهید محمد جهان‌آرا: بچه‌ها! اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح خواهیم کرد؛ مواظب باشید که ایمانتان سقوط نکند."

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی