عشق معجزه میکند...

تنها راه رسیدن به عشق حقیقی راه حسین است.

عشق معجزه میکند...

تنها راه رسیدن به عشق حقیقی راه حسین است.

عشق معجزه میکند...

عشق تنها کلید حل مشکلات است...
عاشق شوید....مشکلاتتان از بزرگی عشق و قدرتش میترسند و تنها کاری که از دستشان بر می آید نابودی است....
عشق نابود کننده ی مشکلات است.....
عشق غوغا میکند.....

محبوب ترین مطالب

عشقی که انتها ندارد

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ

سلام بر تو که نامت عشق من است

به قدری تو را دوست دارم که عاشقان واقعی همانند لیلی و مجنون عشق من به تو را هیچ وقت درک نخواهند کرد

عشق من به تو روز به روز شدیدتر میشود اما

دلم در گرو توست

امید است روزی دوری ما به سرآید و به هم برسیم

هر چه خواستم شد...

هر چه دیدم خواستم

اما تو که بودی که ندیده خواستمت.

گویند عاشقی که نداند چرا عاشق شده ....او همان عاشق واقعی است...

تو زیبایی ...تو لایق ستایشی...تو بهترینی...

این دل را بستان و خودت را نشانم بده....



  • عاشق دلشکسته

نظرات  (۲)

  • مرجع وبلاگنویسان خراسان شمالی
  • بیهوده نگشتم به سراپای دو عالم
    منظور تو بودی ز تماشای دو عالم
    خم کردن سر، بهر طمع، طاعت بت بود
    یک سجده نکردم به تمنّای دو عالم
    حزین لاهیجی
    غیر از خدا
    با هر کس ساختیم
    باختیم
    پاسخ:
    احسنت عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی