عشق معجزه میکند...

تنها راه رسیدن به عشق حقیقی راه حسین است.

عشق معجزه میکند...

تنها راه رسیدن به عشق حقیقی راه حسین است.

عشق معجزه میکند...

عشق تنها کلید حل مشکلات است...
عاشق شوید....مشکلاتتان از بزرگی عشق و قدرتش میترسند و تنها کاری که از دستشان بر می آید نابودی است....
عشق نابود کننده ی مشکلات است.....
عشق غوغا میکند.....

محبوب ترین مطالب

غریب ترین در زمین , اونیه که صاحب همه است.

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۳۷ ق.ظ

ای وای بر من....

من اینجا راحت نشسته ام......

اما او هنوز به فکر من است...

او هنوز به من لطف میکند اما......دریغ از یک کلمه عاشقانه......

همه را دوست دارد......حتی اونایی که از آدمیت فقط اسمش براشون مونده......

اما چرا ما این قدر کم لطفی و بی لطفی میکنیم........

واقعا غربت, اونم تو جایی که به نام خودته..........عجیبه.......

پس باید کاری کنم.......

کاری کنم عاشقی فقط کلمه نباشه......

تنها چیزی که از عشق نصیبم میشه.......تقریبا همه چیز به جز هیچه......

یعنی از هیچ به همه چیز میرسم.....

امیدوارم روز وصال نزدیک باشد......

هر وقت موقع و زمانش فرا رسید.....کافیه فقط اشاره کنی....بعدش دیگه واسه همیشه با هم هستیم...

ای یار خوب من........

منتظرم باش ......همان طوری که قبلا بودی........

تا روز وصال هر لحظه میمیرم و زنده میشوم.....اما صبر ایوب بباید.....

  • عاشق دلشکسته

عشق

نظرات  (۳)

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
صاحب همه، غریب‌ترین است روی زمین "
با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/17652  
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): عاشورا درس می‌دهد که جبهه‌ی دشمن با همه‌ی توانایی‌های ظاهری، بسیار آسیب‌پذیر است."

یا علی
یا صاحب الزمان
پاسخ:
یا ابوالفضل.....
چه خبره؟
چرا اینجوری شدی؟
من که میدونم....عشق مستی میاره.....
عشق عقلو کنار میزنه.......
اما اگه با اصول و ضوابط پیش بری......
عشق معجزه میکنه......فقط همین کافیه........
تا 3 نشه بازی نشه..........
یا صاحب الزمان...............
معشوق من منتظرم بمان.....منتظرت هستم.....

سلام

 مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

 هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

دل جز ره عشق تو نپوید هرگز
جز محنت و درد تو نجوید هرگز
صحرای دلم عشق تو شورستان کرد
تا مهر کسی در آن نرود هرگز

توبنویس : tobenvis.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی