عشق معجزه میکند...

تنها راه رسیدن به عشق حقیقی راه حسین است.

عشق معجزه میکند...

تنها راه رسیدن به عشق حقیقی راه حسین است.

عشق معجزه میکند...

عشق تنها کلید حل مشکلات است...
عاشق شوید....مشکلاتتان از بزرگی عشق و قدرتش میترسند و تنها کاری که از دستشان بر می آید نابودی است....
عشق نابود کننده ی مشکلات است.....
عشق غوغا میکند.....

محبوب ترین مطالب

real love

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ

حس خوبی دارم

نمیدانم چرا ولی می دانم که دلم گرفته...

دلم به هوای یار از تپش باز نمی ایستد...

حاصل 20 سال زندگی ام عشق توست...

حاصل همه ی باخته هایم تویی... .

همه چیزم را باختم تا تو را بدست آورم.

و بالاخره توانستم تو را بدست آورم...

رضایت تو خواسته ی من است.

عشق تو افتخار من است.

و دوستی با تو مایه ی خوشبختی و سعادت من است.

پس بیا و رضایت بده و مرا با خودت به اوج آسمان ها ببر

تنها خواسته ی من از تو عشقی بی پایان است.

عشقی که مرا به تو می رساند همان عشق حقیقی است.

  • عاشق دلشکسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی